Konto na naszej stronie można założyć na dwa sposoby. Podczas dokonywania pierwszego zakupu (jest to konieczny warunek, aby złożyć zamówienie) oraz wchodząc w zakładkę „Moje Konto” i wypełniając formularz.
Upewnij się, że korzystasz z tego samego adresu e-mail co przy rejestracji. Jeżeli nadal nie możesz się zalogować użyj opcji „Nie pamiętasz hasła?” aby wygenerować nowe. System automatycznie wyśle maila na podany adres przy rejestracji. Jeżeli wciąż będziesz miał problemy, zgłoś się do nas.
Dane adresowe konieczne są do wystawienia faktury lub rachunku po zrealizowanym zakupie. Natomiast dane kontaktowe są niezbędne do przesyłania informacji dotyczących zamówień. Nie przechowujemy tych danych i nikomu ich nie przesyłamy. Jedyną różnicą jest nasz newsletter, do którego można zapisać się dobrowolnie, podając adres mailowy. Szczegółowo wyjaśniamy tę kwestię w naszej Polityce Prywatności.
Po opłaceniu zamówienia poprzez platformę Tpay, produkt dostępny jest po zalogowaniu się na konto na naszej stronie, w zakładce „Materiały”. Jeżeli płatność dokonana została poprzez przelew tradycyjny, wówczas dostęp do produktu zostanie przyznany w momencie zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. W obu przypadkach zostanie wysłany automatycznie mail z odpowiednią informacją.
Plik jest spakowany za pomocą programu zip7 – jest to darmowy program do rozpakowania plików. Zakupiony plik z produktem należy pobrać na dysk komputera z zakładki „Materiały” po zalogowaniu się na konto. Następnie wypakować go programem 7zip (lub dowolnym innym programem do wypakowywania plików), klikając prawy przycisk myszy i wybrać w w rozwijanym menu opcję „wypakuj”.
UWAGA: aby otworzyć plik na telefonie również należy go rozpakować odpowiednim programem na urządzenia mobilne.
Układy oraz filmy szkoleniowe dostępne są po zalogowaniu się na konto na naszej stronie w zakładce „Materiały”. Są one osadzone i odtwarzane na stronie w formie playera. Materiałów filmowych nie da się pobrać na własny komputer, gdyż ich waga jest bardzo duża, często osiągająca kilkadziesiąt GB.
W przypadku opłacenia zamówienia poprzez przelew tradycyjny zostanie przesłany automatycznie mail z danymi do przelewu. Można je znaleźć również w zakładce „Kontakt” na naszej stronie.
W przypadku braku potwierdzenia złożonego zamówienia lub jego finalizacji należy upewnić się, że podczas rejestracji podany został właściwy adres mailowy. Jeżeli tak, należy sprawdzić skrzynkę SPAM, gdyż jest możliwe, że wiadomości wpadły do tego folderu.
Podczas dokonywaniu zakupu na naszej stronie w formularzu zamówienia należy zaznaczyć opcję „Faktura VAT” oraz podać dane z numerem NIP. Faktura automatycznie przyjdzie na podany przy rejestracji adres mailowy wraz z zakupionym produktem.
Jeżeli opcja faktury nie została zaznaczona, a mimo to jest ona potrzebna, prosimy o kontakt mailowy.
Faktura wystawiana jest automatycznie przez system, w którym nie możemy nanosić zmian. Jedyną możliwością skorygowania faktury jest przesłanie na nasz adres mailowy noty korygującej w 2 egzemplarzach. Nota korygująca jest możliwa w przypadku błędu w NIPie, rozbiciu faktury na nabywcę i odbiorcę, błąd w nazwie lub danych adresowych.